3 dolog amivel kezdened kell az esküvőtök szervezését!

Lánykérés után….

Megtörtént a lánykérés, de neked fogalmad sincs, mivel kellene kezdened az esküvő szervezését. Szíved szerint, azonnal elkezdenél mindent csinálni, mindenkit felhívnál, mindenkitől tanácsot kérnél, de ebben a pillanatban lehet azt is érzed, ez annyira bonyolult. Pedig nem az. Ha ezeket az első lépéseket betartod, akkor a szervezés nem is lesz annyira nehéz. Nézzük…. 

Első lépés, legyen vendéglistád! ! Tudnod kell,hány főt szeretnétek az esküvőtökön vendégül látni. Erre az esküvői helyszín kiválasztásánál lesz nagy szükséged, ami egyben a következő lépés is lesz. Ebben a listában legyenek benne a gyerekek is. Velük, ugyanúgy  számolnod kell még akkor is ha most még nem tudod azt,hogy a szülők vajon elhozzák őket a nagy napotokra vagy sem. 

Szóval ha megvan a létszám, akkor kell eldöntened,hogy milyen esküvői helyszínt képzelsz el magatoknak. Hotel, sátor, kastély, pince, étterem stb . Aztán,hogy legyen kert vagy ne legyen, legyen vízpart vagy esetleg a Balatonon legyen. Szóval egy csomó dolgot tudnod kell, mielőtt elkezdesz helyszíneket keresni. Sokszor fontos az is,hogy legyen szállás lehetőség. De ehhez is az kell,hogy legyen vendég listád. Az az alapja mindennek. 

Esküvői helyszín után jön a dátum. Nem előtte. Vagyis lehet előtte, de akkor lehet nem az álom helyszínen lesz az esküvőd, ha az már az elképzelt dátumon esetleg foglalt.

Ezért mindig azt ajánlom, hogy ha megvan az esküvői helyszín ahol el tudod képzelni a nagy napotokat, akkor kérjetek be ajánlatokat és szabad kapacitást. Mert ezek tudatában fog összeállni mikor és hogy hol szeretnétek a nagy napotokat.  

Ezek a legfontosabb első lépések!

Ha ezek megvannak, akkor jönnek a szolgáltatók és az egyéb szolgáltatások. 

Amit még tanácsolok nektek,hogy a szerződést alaposan nézzétek át és mindent amit nem értetek azt kérdezzétek meg. Ja de a legfontosabb,hogy legyen szerződésetek!

Ha bármilyen kérdésben megakadtok, kérjétek ingyenes online tanácsadásomat!, szívesen segítek ha úgy érzitek belebonyolódtatok a szervezésbe!